неділю, 3 квітня 2016 р.

Інтерактивні технології в навчанні

Слово «інтерактивне» складається з двох слів «інтер» та «активне».
Перша частина слова – «інтер» від латинського «inter-». В латині «inter-» означає: «взаємно», «обопільно», «вкупі», «спільно», «між». Друга частина слова – «активне», також походить з латини – від слова «activus». Воно означає: «рухливе», «діяльне», «жваве», «енергійне».
Так що, «інтерактивне навчання» – це технології навчання, які дають можливість та сприяють учням
  • спільно, взаємно, обопільно та вкупі
  • жваво, енергійно й рухливо
займатися під час навчального процесу.
Слово «інтерактивний» можна трактувати і як здатний до діалогу. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну, передбачену мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умова постійної, активної взаємодії усіх учнів. Інтерактивне навчання – це діалогічне навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя й учня. Мета інтерактивного навчання – створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Інтерактивні дидактичні матеріали онлайн, інтерактивні презентації, сервіси для підтримки взаємодії та співробітництва покликані стати інструментом залучення кожного учня до колективної співпраці.

Немає коментарів:

Дописати коментар